RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, December 07, 2010

Cantek sket je nak jadi model..

hahaha.. entry aku sounds cam aku ni jeles tgk org cantek kn??? hehe
tapi mmg pun..
'jeles tgk org yg x yah pakai over2 pun tapi tetap cantek.. tetap cute.. '
contoh nye.. si Lisa Surihani ni haa..


c! cantek kn?? kn? kn?? argghhhh!!!
no wonder la die pny fan
fb sampai 1 000 000 lebey ok!!
sgt jeles ok! haha
tapi tu bukan la story aku..
actually, aku ok je kalau die mmg cantek, n ade org nak amek die jd model
tuk jual dress ke, shawl ke, etc..

tapi, aku cukup x berkenan bl die jadi model pakai shawl, or tudung ariani ke, wardina ke, rozita che wan.. pape tudung la.. yang nampak cam muslimah.. title pun da terang2 tuleh gaya muslimah.. tapi bl tang posing tu... waduh2.. kalah America's Next Top MOdel tu.. hahaha
bukan nye ap.. bl kt mggayekn fesyen muslimah, pose la mcm muslimah.. ayu.. sopan.. baru la btol.. sbenar nye, bl kt jual tudung, itu da satu cara dakwah supaya org bertudung... walaupun niat die mule nye bertudung sekadar bfesyen, tapi bl die da start btudung, insyAllah.. lme2 akan kekal tudung tu atas pale die.. n doa sj moga satu hari nnt die nmpk tuntutan agama yg sbenar.. jadi, nasihat aku... boley nk jd model, tp jd model tuk laki sendri ckup la.. xyah la tayang2 kat org.. k






0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Apa Aku Fikir... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template