RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, May 10, 2010

gAtAiiii....


ahaha.. korg mesti pelik kn ngan title aku tuh.. hihi
bru je tuleh 1 entry, ni da tuleh 1 lg..
bukn ap.. time2 tgh borink ni..
rajen la plak kn.. hahaha

tgh sj duduk2 td kn..
sj je la tgk2 pic yg ade dlm lappy aku ni..
ttb TERjumpe 1 pic ni..
pic ni aku tuleh "baju pengantin idaman ku"
hehe.. tu sbb tajuk aku GATAIIII... kih3..

ni la pic gaun kawen tu.. cantek x??? hehe




aku ske tgk gaun ni.. simple kn?? tp nmpk ayu je pompoan ni...
klu tgk fesyen kawen skang, klu bertudung, mesti pakai yg keras2 tu kn..
aku xbrp gemar sket nk pkai tudung camtu..
sbb xssuai ngan muke aku..
rs cam bolat je bl pakai..
pakai tudung camni je pun ok kn.. CANTEK!! hehe

dulu, aku pernah tunjuk pic ni kat prince charming aku..
naseb bek die ske ngan pilihan aku nih.. hehe
berangan kn?? mcm la aku ni kompem kawen ngan die.. huhu
xpe la.. aku cume mampu berdoa je..
yg lain tu, serah kn pd Allah je..
tp, aku mmg harap sgt jodow aku ngan die...
sbb bg aku, dlm byk2 llki yg aku pernah kenal..
die antara yg tau hargai aku..
xtau la kn sampai bl..
tp Alhamdulillah... stakat 7 bulan ni, hubungn kami xde mslh lg..
moga2 hubungan kami dilindungi dan berkekalan.. Aminnn...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 Apa Aku Fikir... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Sponsored by: Premium Templates | Premium Themes. Distributed by: blog template